伱在戀の博客停留了




ღ戀の簡介ღ

我的照片
the GazettE異端信仰! ルキ、れいた、麗、戒、葵 一生追隨! 俺、蠢蠢蠢蠢、戀 熱愛視覺系 喜歡音樂 俺、最愛只有GazettO 俺、戀のMSN::: vk4koi_020304@hotmail.com 請+俺喲><''

ღ戀の面子書ღ

2010年10月26日星期二

61:點講?

曾日

佢、又叫我

卑佢次機會

我、又系

把佢D tOpiC轉移

我E+仲唔想

接受任何一個人

心裡仲有人

其實

黎個

正系一個

無用既藉口

但系黎個藉口

恏有用xD

到咗聽日

去就追咗我

二十日咗啦

哈哈~我都知到~

咁樣拖人哋唔好

但系

我都識過好多次

叫咗佢唔好等我啦

但系去中系要等我、我都冇符嘎

[̲̅̅♥][̲̅̅戀][̲̅̅に][̲̅̅き][̲̅̅♡]